2022

22-06-2022

Gisteren, 21 juni 2022, was mijn eerste Technasium parade ooit. Ik heb het project genaamd het beste idee van het caland gepresenteerd (daarover kunt u meer vinden onder het kopje O&O projecten).

Natuurlijk was het super spannend, en ik was heel erg zenuwachtig. 

Eerst waren er een aantal presentaties op het hoofdpodium in de aula. Ik keek even naar mijn klasgenoten die daar moesten presenteren en daarna ging ik naar het lokaal waar ik moest presenteren.

Mijn groepje (Nizar, Safouan en Isak) en ik gingen ons voorbereiden, want wij als eersteklassers moesten als eerste presenteren.

De presentatie ging super goed! Mijn groepje vertelde alles super goed, ik struikelde een paar keertjes over een woord maar voor de rest ging het goed. Ik vertelde het stuk over het marktonderzoek, ik vertelde dat heel veel mensen uitgleden door gladheid en dat wij als groepje daar iets aan wouden doen.

Onze opdrachtgever zat op de voorste rij en keek naar onze presentatie, dat maakte het wel extra spannend maar het ging gelukkig goed. 

Na de presentatie hadden we wat tijd voor vragen en tips en tops, veel mensen vonden het knap dat we zoveel mensen hebben gevonden om de enquĂȘtte in te vullen.
Meneer Gast (onze  opdrachtgever) vond dat we een heel goed idee hadden en dat het het misschien wel goed zou doen als we het echt gingen verkopen. Mijn groepje en ik waren daar natuurlijk heel blij mee, dat was ons doel.

Dat was mijn ervaring van mijn eerste Technasium parade, meer informatie over het project vindt u onder het kopje O&O Projecten en op onze groepswebsite van dit project: 2 + 1 = 4

Website gemaakt door Mina | 5 September 2021 
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin